niedziela, 20 marca 2016

Przygoda z Semilac'iem



Jak większość dziewczyn tak i ja od jakiegoś czasu zaczęłam swoją przygodę z Semiac'iem. Popchnął nas w tę stronę tata, widział , że chodzimy z mamą i siostra do kosmetyczki i robimy sobie paznokcie. Powiedział, że zafunduje nam taki zestaw startowy.  No i ja długo nie czekając pogrzebałam trochę w internecie i zamówiłam najpotrzebniejsze preparaty. Nie kupowałam oferowanych na stronach zestawu, tylko sama skompletowałam sobie wszystko to, co konkretnie potrzebowałam. Na początku miałyśmy tylko 5 kolorów, ale teraz nasz kolekcja się już trochę powiększa nie mam zdjęcia wszystkich naszych lakierów, ale przy następnym poście wstawię. Dziś własnie kupiłam dwa nowe kolorki -Classic Wine nr. 028 i Biscuit nr. 032.


























 Tutaj mamy mój ukochanyzestaw puderkowy róż z takim baby blue. To jest taki mocno subtelny, delikatny, słodki zestaw.


















Ręcznie malowane azjatyckie wzory kolorem czarnym, do tego neonowe żółte i biały. Połączenie bardzo kobiece i takie drapieżne. ;)


 Klasyczne czerwone 




Kolejny delikatny zestaw tu może nie jest widoczny efekt syrenki , ale jest na kolorze białym heh. ; ) 





Tu akurat taki intensywny kobaltowy od Gelish, z zawijaskami. Na żywo jeszcze bardziej efektywnie to wyglądało. Wzorki malowane były ręcznie wykałaczką. ; ) Trochę pracy przy tym jest, ale dla takich rezultatów, czas nie ma znaczenia.


Tutaj mama chciała kolorowe paznokcie, coś szalonego, więc zrobiłam wzorki kolorem czarnym i wypełniłam je kolorami. ; )








Mam nadzieję, że podobają się Wam moje propozycje paznokciowe. Teraz mam nadzieję, że znajdę czas by zrobić wzornik z przykładowymi zdobieniami na paznokcie. Komentujcie jeżeli Wam się podoba. ; ) Buziakii . ; *** 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz